close

3678049179_f9db5e79dc.jpg 

「部落格女孩」蔻比凱蕾(Colbie Caillat)回來了!於8月25日全球同步發行第二張專輯【突破Breakthrough】,以新作品宣告自己蛻變為成熟小女人。蔻比在新歌”Falling For You為你鍾情”MV中突破演出,不僅首度穿上比基尼亮相,為了表現出反差,還找來美國電視節目「週末夜現場」中的喜劇演員Bobby Moynihan客串,這支MV也於8/3在MTV台首度播出了。

她的歌總是很輕快, 也很容易朗朗上口. 這首歌也道出了fall in love的喜悅. 頓時之間讓我好懷念當時跟我家那口子談戀愛的感覺...... = =''


I don't know but

我還不是那麼清楚
I think I may be fallin' for you
但我想可能喜歡上你了
Dropping so quickly
一切來的太快
Maybe I should keep this to myself
或許我該先保留這個小秘密
Wait until I know you better
等到更加瞭解你之後再說

I am tryin' not to tell you
試著不告訴你
But I want to
但我就是無法自拔
I'm scared of what you'll say
因為害怕你會拒絕
So I'm hiding what I'm feeling
所以我把感覺藏了起來
But I'm tired of holding this inside my head
但是又厭倦這個樣子

I've been spending all my time
我花了大半的時間
Just thinking about you
都在想著你
I don't know what to do
不知道該做什麼
I think I'm fallin' for you
我想我真的喜歡上你了
I've been waiting all my life
我等待了一輩子
And now I found you
現在終於找到你
I don't know what to do
不知道該怎麼辦
I think I'm fallin' for you
我想我真的喜歡上你了
I'm fallin' for you
我喜歡上你了

As I'm standing here
現在我站在這
And you hold my hand
你握著我的手
Pull me towards you
把我拉向你身邊
And we start to dance
我們開始跳舞
All around us I see nobody
我的眼裡只有你
Here in silence
四周安靜無聲
It's just you and me
只有我們倆

I am tryin' not to tell you
試著不告訴你
But I want to
但我就是無法自拔
I'm scared of what you'll say
因為害怕你會拒絕
So I'm hiding what I'm feeling
所以我把感覺藏了起來
But I'm tired of holding this inside my head
但是又厭倦這個樣子

I've been spending all my time
花了大半的時間
Just thinking about you
都在想著你
I don't know what to do
不知道該做什麼
I think I'm fallin' for you
我想我真的喜歡上你了
I've been waiting all my life
我等待了一輩子
And now I found you
現在終於找到你
I don't know what to do
不知道該怎麼辦
I think I'm fallin' for you
我想我真的喜歡上你了
I'm fallin' for you
我喜歡上你了

Oh I just can't take it
我真的無法承受了
My heart is racin'
我的心跳加速
Emotions keep spinning out
感覺暈頭轉向

I've been spending all my time
我花了大半的時間
Just thinking about you
都在想著你
I don't know what to do
不知道該做什麼
I think I'm fallin' for you
我想我真的喜歡上你了
I've been waiting all my life
我等待了一輩子
And now I found you
現在終於找到你
I don't know what to do
不知道該怎麼辦
I think I'm fallin' for you
我想我真的喜歡上你了
I'm fallin' for you
我喜歡上你了




arrow
arrow
    全站熱搜

    GypsyGirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()